پي سي دانلود
هر دقيقه بروز مي شويم 
قالب وبلاگ
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 11:13 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]

شاید زیاد اتفاق افتاده باشد که بخواهید از فعالیتهای خودتان در ویندوز تصویر برداری کنید تا آنها را برای مصارف مختلف از جمله آموزش و غیره بکار ببرید.حتی پیش آمده که بخواهید تصاویری را که از وب کم شما پخش می شود  برروی سیستمتان ضبط کنید. برنامه Cool Screen Capture با یک محیط ساده و کاربر پسند و در عین حال پر قدرت به شما اجازه می دهد تا بتوانید تمام یا قسمت خاصی از صفحه نمایشتان را بصورت فایل ویدئویی ضبط کنید.


برچسب‌ها: دانلودنرم افزار تصویر برداری وفیلم بر داری از دسکتاپ-Cool Screen CaptureCool Screen Captureدانلوددانلود نرم افزار دانلود نرم افزار تصویر برداری از دسکتاپدانلود فیلم بر داری از دسکتاپدانلود نرم افزار تصویر وفیلم بر داری از دسکتاپ
ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 شهريور 1391 ] [ 21:33 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]

یک برنامه قدرتمند جهت تولید و ویرایش و تبدیل انواع زیر نویس های فیلم های ویدیویی که با بهره گیری از یک محیط ساده و قدرتمند، ویرایش و تولید زیر نویس ها را تا حد چشم گیری آسان نموده است.



برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ساخت وويرايش حرفه اي زير نويس ahd subtilesmakerpro4-دانلود نرم افزار ساخت زير نويسساخت زير نويسساخت زير نويس فارسيدانلود ساخت زير نويس فارسي دانلود ويرايش زير نويس ahd subtilesmakerpro4
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 23 شهريور 1391 ] [ 12:39 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
[ چهار شنبه 22 شهريور 1391 ] [ 17:55 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
[ چهار شنبه 22 شهريور 1391 ] [ 17:38 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
[ چهار شنبه 22 شهريور 1391 ] [ 16:25 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
[ چهار شنبه 22 شهريور 1391 ] [ 12:7 ] [ محمد رضا محمدي تبار ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

تبلیغات

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پي سي دانلود و آدرس p30downlod.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.